Oglądane seriale: Moonlight

Źródło: filmweb.pl
Przypadek sprawił, że zaczęłam oglądać ten serial, być może jest to wypełnienie luki po Grimmie, którego nowe odcinki pojawią się dopiero wiosną. Powróciłam do oglądania White Collar, ale potrzebowałam najprawdopodobniej czegoś z nutką irracjonalności (w zasadzie  oglądam The Walking Dead (Żywe trupy), ale to serial, który oglądam naprawdę sporadycznie) dlatego wybrałam Moonlight: Pod osłoną nocy.

Moonlight jest serialem o wampirze Micku St. Jonesie, który jest prywatnym detektywem. Jest to serial z 2007 roku i niestety (albo stety) jest tylko jedna seria. Moonlight wciąga, a główny bohater Mick, pomimo tego, że jest wampirem zaczyna wzbudzać naszą sympatie (jak to zwykle bywa w przypadku głównych bohaterów wampirzych seriali). Mick został przemieniony w latach 50.  przez swoją żonę Coraline. Akcja serialu rozgrywa się w Los Angeles.

Jestem po trzech spotkaniach z Mickiem i wiem, że gdy dobiję do tego szesnastego ostatniego odcinka będę strasznie zawiedziona, ale Moonlight jest tak inny od wszystkich aktualnie znanych i popularnych seriali o wampirach, że chyba warto po niego sięgnąć. Minusem może być jeden fakt, że jest wciągający i jest tylko jedna seria tegoż serialu. Odkryłam go zwykłym przypadkiem, a raczej za sprawą filmweb.pl, ukazał się w moich rekomendacjach jako serial, który może mi się spodobać i właśnie może dzięki temu, że brakuje mi Grimma, obejrzała sobie Moonlight. Co najciekawsze nie traktuje tego serialu jako serialu o wampirach, ale właśnie jako serial detektywistyczny. Zaczynam zauważać, że właśnie takie produkcje podobają mi się najbardziej. Musi być akcja, musi się coś dziać poza tylko romansami, intrygami i tym podobnymi rzeczami. W sumie jest wytłumaczalne, bowiem filmy akcji są przecież tymi, które lubię najbardziej, dlaczego więc miałabym oglądać inne seriale.

Jako ciekawostkę można dodać, że tytuł roboczy serialu to Twilight. Zastanawiałam się, co było powodem, że nie wyszło więcej odcinków serialu i doszłam do wniosku, że po prostu serial ukazał  się w złym momencie, bowiem w czasie premiery serialu nie było jeszcze wielkiego bum na wampiry, które spowodowane było pojawieniem się na rynku Sagi Zmierzch i co się z tym wiąże nie było chętnych na oglądanie takich seriali.

(Wkrótce ukaże się notka świąteczna)

Pozdrawiam! :)

Komentarze

Popularne posty