Filmowe wyzwania i oczekiwania #1


Seria Filmowe wyzwania i oczekiwania #1 będzie comiesięcznym podsumowaniem miesiąca, ale również    zaprezentowaniem tego na co czekam lub mam zamiar obejrzeć w miesiącu przyszłym.

Podsumowania Stycznia:


Obejrzałam stosunkowo mało filmów (jak na mnie), ale było to spowodowane raczej brakiem czasu, aniżeli brakiem chęci. Obejrzałam takie tytuły jak:
  1. Bogowie ulicy (End Of Watch)
  2. Kobieta w czerni (Women in Black)
  3. Porąbani (Tucker & Dale vs. Evil)
  4. Wyspa Tajemnic (Shutter Island)
  5. Niepokonany III (Undisputed III: Redemption)
  6. Uwierz w Ducha (Ghost)
  7. Zielona mila (Green mile)
  8. Rzecz o banalności miłości (Spektakl Teatru Telewizji)
Bardzo się cieszę, że obejrzałam Zieloną Milę, jednak smuci mnie fakt, że nie oglądałam jej od początku i że wcześniej nie czytałam książki Stephena Kinga, co nadrobię z pewnością i przyjemnością po sesji. Oczywiście musiałam obejrzeć na pewnym kanale film Uwierz w ducha, pomimo tego że egzamin z Metodyki Kształtowania Pojęć Matematycznych w Przedszkolu był blisko. W ramach odpoczynku od nauki obejrzałam spektakl Teatru Telewizji - chciałam napisać swoją krótką recenzję, ale najpierw musiałabym obejrzeć go od początku, gdyż podobnie jak Zieloną Milę, oglądałam go nie od początku. Malutko filmów jak na 31 - dniowy styczeń.

Plany na Luty:

W nadchodzącym miesiącu chciałabym obejrzeć te oto filmy, niektóre ciągną się za mną już jakiś czas, inne są "świeżynkami":
  1. Les Miserables: Nędznicy
  2. Django
  3. Pulp Fiction
  4. Lincoln (Premiera: 1 lutego 2013 )
  5. Ralph Demolka
  6. Poradnik Pozytywnego Myślenia (Premiera: 8 lutego 2013)
  7. Życie Pi
  8. Atlas chmur
  9. Strażnicy Marzeń
  10. Operacja Argo
  11. Abraham Lincoln: Pogromca wampirów
  12. Sin City
  13. Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia
  14. Władca Pierścieni: Dwie Wieże
  15. Władca Pierścieni: Powrót Króla
  16. Prefontaine
  17. i pewnie się jeszcze coś znajdzie :)
Na luty planuję również powrót do moich seriali Moonlight i White Collar, których oglądanie przerwałam na czas egzaminów.

Pozdrawiam!

Komentarze

Popularne posty